Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2012

Nazbierało się zaległości

ale zanim o sprawach zaległych, spieszę donieść, że małe psiątko już się chyba przyzwyczaiło. Wreszcie zaczęło normalnie jeść (tzn. ogólnie je bardzo niewiele, ale w końcu je jako tako i miseczka bywa wyczyszczana do dna). Martwię się, że jada bardzo mało i jest takie chudziutkie, a przecież to jeszcze szczeniaczek i powinien mieć większy apetyt. Ładnie już rozumie hasło: "zrób siku" i załatwia się na trwaniku. Lubi jeździć samochodem - ma  pozytywne skojarzenia, bo jedzie do ogrodu. Pięknie broni domu i posesji w Zagórzu aktywnym szczekaniem "na wroga".



Samo penetruje okolice ogrodu. A co najciekawsze: uwielbia ze mną i Ifą chodzić do lasu. Wygląda to komicznie, bo z przodu biegnie Ifka, która co jakiś czas wraca (pilnuje czy na pewno idę) i wówczas maleństwo musi uskakiwać z trasy, bo duża raczej nie wyhamowuje i zapewne by ją rozdeptała; potem idę ja z kijami, a Tola za mną - wędruje dokładnie za stopami. Oglądać się muszę nieustannie, czy to  małe jest jeszcze z tyłu. Po takiej wycieczce psiaczek jest tak zmęczony, że zjada michę i idzie spać. Jest bardzo wdzięcznym i uroczym pieskiem, zupełnie niekłopotliwym. A mojego męża zawojowała zupełnie. Cały czas się zastanawiam dlaczego ją ktoś wyrzucił?

Zrobiłam Toli legowisko ze Zpagetti

Tu bawi się myszką (zrobiłam także dla niej myszkę, ale nie została sfotografowana; Ifa systematycznie kradnie zabawkę i jeszcze moment mysz trafi do śmieci, bo jest już dosyć sfatygowana)
 
Duża w biegu
 
*   *   *
 
Otrzymałam miły list od Czytelniczki mojego bloga - Pani Lidki, która według instrukcji zamieszczonej na moim blogu,  zrobiła przękręcony komin. Pani Lidka zgodziła się na publikację zdjęć swej pracy. Komin, jak widać jest bardzo ładny i udany oraz piękny kolorystycznie:
 
Foto: pani Lidka
 
Foto: pani Lidka
 
Pani Lidia nie ma na razie swego bloga, być może założy go kiedyś i będzie się z nami dzielić swymi pomysłami robótkowymi.
 
*   *   *
 
Wyróżnienie
otrzymałam od romantyczki - dziękuję, jest mi szalenie miło.
 
 
Zasada przekazania dalej tego wyróżnienia jest następująca:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Zamieść u siebie na blogu logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę co najmniej 7 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
Wyróżnienie to wysyłam dalej i nominuję do niego następujace blogi:
Serdecznie gratuluję wyróżnionym.

*   *   *
 
Elusiek, Hanko - chusty to łatwa dzianina, na początek warto wybrać jakiś nieskomplikowany wzór, a potem  już pójdzie. Na pewno potraficie je zrobić.
Ulko - podejrzewam, że przyczyną powstania wybrzuszenia w chuście jest zbyt luźna dzianina, albo dzianie nierównomierne: raz luźno, raz ciaśniej. Musiałabym widzieć pracę, by się bardziej jasno wypowiedzieć.

19 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Dziękuję za wyróżnienie. O wyróżnieniach będzie osobny post. O piesku napiszę tylko tyle, że jestem dumna z Ciebie i twojej wytrwałości i wyrozumiałości dla tego stworzenia. Jeśli o czymś zapomniałam to napiszę później. PS. Fajne, pomysłowe, zrobione przez Ciebie ma posłanie Twój piesek. Miłej nocy.

Lenard pisze...

fajne te psiaki :-) aż by się chciało cmoknąć te mokre nosiska :-)
gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam Ciebie, psiska i Panią Lidkę (komin super!)

ciapara pisze...

Ojej, ależ się cieszę z tego wyróżnienia.:-))) Pierwsze wyróżnienie, chyba smakuje podwójnie! :-))) No i radość ogromna, że komuś się podoba to co robię :-)) Serdecznie dziękuję Antonino! I jeszcze wyróżnienie od Ciebie! To doprawdy zaszczyt dla mnie!!! Mam nadzieję, że godnie mianuję do nagrody następne blogi. Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dzięki ogromne!!!

ciapara pisze...

Ps. Piesek to już wirtualny kolega mojej córki. Czytamy o nimjakby to były bajki w odcinkach :-)) Drapanko za uszkiem od nas dla pieseczka!!!

tonka pisze...

Chyba już to pisałam Antonino,ale powtórzę że bardzo sympatyczny ten Wasz nowy domownik:))Zrobiłaś jej fajne legowisko:))
Bardzo Ci dziękuję za to wyróżnienie,jest mi ogromnie miło:)Pozdrawiam:)

maryska960 pisze...

zrobiłam chuste według Pani podpowiedzi wyszla bardzo fajna, co do pieska jestem pod wielkim wrazeniem uwielbiam Pani blog pozdrawiam dziekuje za inspiracje

Agnieszka Rucińska pisze...

Przecudne legowisko ma teraz nowy domownik. Ja czasem też się zastanawiam czemu ludzie są tak podli i nie mogę się z tym pogodzić. Jednak wiem, że los jest przewrotny i każdy za swoje czyny doczeka się rewanżu. Gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam serdecznie

K. pisze...

Ludzie potrafią być bezduszni. Nóż w kieszeni się otwiera.
Psinka miała szczęście, że trafiła na taką dobrą osobę jak Ty :]

k studio handmade pisze...

Dziwisz się, że ktoś wyrzucił psa??? Mój znajomy pracuje w schronisku dla zwierząt. To straszne, do czego zdolni są ludzie.
Antonino, wyróżnienie od Ciebie, to dla mnie wielki honor i zaszczyt, dziękuję :))))pozdrawiam:)

Juta pisze...

Ja myślę,że nie warto się zastanawiać, dlaczego ktoś tak potrafi postępować ze zwierzętami.Nasuwa się zbyt wiele negatywnych myśli.Wierzę w to że "Dobro powraca". Cóż powróci do takiego człowieka??? Może kiedyś coś zrozumie???
Z psiaczkiem na pewno będzie już tylko lepiej:)Przy takiej troskliwej opiece nie może być inaczej.
Komin bardzo ładny.Piękna kolorystyka.
Gratuluję wyróżnienia i pozdrawiam serdecznie.

Ewa pisze...

Dziękuję za wyróżnienie - znajoma wystawiła kota za drzwi a teraz po powrocie wielce ubolewa że kot jej zaginął - nawet przez radio go szuka :) ewa

Sztuka rękodzieła pisze...

Z postępów Toli cieszę się razem z Tobą. To ogromna satysfakcja, gdy się widzi jak piesek zaczyna się otwierać na nowe doświadczenia i oczekiwania, z jaką przyjemnością spełnia oczekiwania swoich opiekunów. Nasza Brendzia, gdy jej mówię "idź na siku", to wraca taka ucieszona i dumna, jakby wysikała się tylko i wyłącznie dla mojej przyjemności:)
Posłanie dla Toli bardzo przytulne:)

Nitka pisze...

Psiak słodziak. Trudno czasem zrozumieć decyzje ludzkie a nie-ludzkie.

Elusiek pisze...

Ja również bardzo dziękuję za wyróżnienie i za wsparcie chustowe :-) Powoli dojrzewam do chust, ale jak już przychodzi co do czego, to szal powstaje :-))))

Hanka pisze...

Dziękuję za nominację do wyróżnienia, to miła niespodzianka :)) A chustę pewnie w końcu spróbuję, miło mi, że masz takie dobre zdanie o moich zdolnościach manualnych. Pozdrawiam :))

nietylkoSZALenstwo pisze...

kocham psy! głaski dla Twojego :)

wilddzik pisze...

Ale mnie cieszy los Toli :-))) Fantastycznie, że mały psiaczek z wielkim serduszkiem znalazł kochający dobry domek :-)
Komin pani Lidki bardzo mi się podoba :-)
Pozdrawiam

ithija pisze...

Cudna psinka:)))

evejank.blogspot.com pisze...

Jaka słodka ta psinka. Dobrze, że znalazła dom u Ciebie. Nie martw się, że mało je. Ważne, że w ogóle je i że się już przyzwyczaiła. Fajne jej zrobiłaś legowisko. Pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails